افزایش میزان وفاداری مشتریان به شرکت از طریق ایجاد
همه آنچه که در ذهن مدیران سازمان، کارکنان، شرکا و در نهایت مشتریان شکل میگیرد، در تعامل با یکدیگر تشکیل دهنده برند سازمان بوده و در ذهن و ضمیر مشتریان جای میگیرد.
خدمات شرکت:آن چیزی است که در شرکت طراحی و نهایتا توسط پرسنل آن ارایه میگردد.
برند: آن چیزی است که مشتری اقدام به خرید و پرداخت بهای آن مینماید.
امکان پرداخت هزینههای بالاتری از ارزش واقعی خدمات در قبال دریافت احساس بهتر از طریق در اختیار داشتن برندی معتبرتر توسط مشتری برند ما به التفاوت قیمت واقعی سرویس ارایه شده به مشتری و قیمت پرداختی از سوی وی است.
تمامی انسانهای معروف و مشاهیری که میشناسیم بوسیله تواناییها و رفتار خود برند شخصی را شکل دادهاند که با شنیدن نام این افراد به حس و دریافت ذهنی ناشی از ویژگیهای این افراد میرسیم.
در محیط سازمان نیز تک تک افراد دارای برند شخصی هستند که قدرت این برند میتواند باعث پیشرفت و موفقیت در کار و پست سازمانی افراد گردد
منبع :
پاورپوینت الگوریتم کلونی زنبورعسل
پاورپوینت انسان شناسی و عصب پژوهی
پاورپوینت اورژانس مسمومیت ها و مصرف بیش از حد داروها
برند ,شرکت ,مشتریان ,سازمان ,نگهداری ,ارتقای ,ارتقای برند ,و ارتقای ,نگهداری و ,ایجاد، نگهداری ,در ذهن ,پاورپوینت ایجاد، نگهداری
درباره این سایت